کاربردهای سامانه پیامک برتر برای فروشگاه‌های مختلف

  • پس از خرید مشتری، اطلاعات تماس وی را ثبت کرده و پیامک تشکری را برای ایشان به نام خودش ارسال کنید.
  • برای مشتریان خود گروهی را ایجاد کرده و به آن‌ها امکان دهید که با ارسال یک عدد خاص در آن گروه عضو شده و از اطلاع‌رسانی‌های آن در آینده بهره‌مند شوند.
  • در مورد محصولات تازه که عرضه می‌شود به مشتریان پیشین خود اطلاع‌رسانی کنید.
  • با ارسال یک پیامک به نام مشتریان خود، وی را در مورد تخفیف‌های دوره‌ای فروشگاه آگاه سازید.
  • در مناسبت‌ها و سالگردهای خاص برای مشتری خود به نام خودش پیامکی را ارسال نمایید.
  • به صورت خودکار تولد مشتریان خود را به آن‌ها تبریک گفته و ارائه تخفیف خاصی را به ایشان در روز تولدشان در نظر بگیرید.
  • با ارائه فاکتور فروش و یا برگه قرعه‌کشی به مشتری خود از وی برای ارسال شماره سریال آن به سامانه پیامک شما و شرکت در قرعه‌کشی‌های آینده دعوت نمایید.
  • کالاهایی را به عنوان تخفیف ویژه هفته مشخص کنید و به مشتریان خود این امکان را بدهید که با ارسال یک عدد خاص تخفیف‌های جدید هفتگی فروشگاه شما را دریافت نمایند.
  • ارتباط کارا و مداوم خود را با مشتری به طور چشمگیری افزایش دهید.
  • هزینه‌های تماس و خدمت‌رسانی و پشتیبانی خود را با استفاده از فن‌آوری پیامک تا حد زیادی کاهش دهید.
  • و …